Увійти

СТРАХОВА ПОДІЯ? НЕ ХВИЛЮЙТЕСЬ!

Вам необхідно, бажано з місця події, зателефонувати до головного офісу СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПОЛІС» за телефоном

+38 044 482 33 33

або залишити повідомленя про подію

Якщо відбулась подія за договором

КАСКО

  1. Зателефонуйте до головного офісу ПрАТ "СК "УНІПОЛІС" та повідомте про подію.
  2. Викличте на місце події представників компетентних органів для складання відповідних документів.
  3. Протягом двох робочих днів, зверніться до головного офісу компаніі для надання
    письмового Повідомлення про подію
  4. Надати пошкоджений транспортний засіб для огляду представникам Страховика.

При собі необхідно мати наступні документи:

  • Оригінал договору страхування.
  • Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу.
  • Водійське посвідчення.
  • Паспорт.
  • Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру.
  • Документи, що були складенні представниками компетентних органів.

Увага!!! НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснювати ремонт свого автомобіля до подання письмового повідомлення про страхову подію та огляду представником Страховика пошкодженого транспортного засобу.

Якщо відбулась подія за договором добровільного страхування

МАЙНА

  1. Зателефонуйте до головного офісу ПрАТ "СК "УНІПОЛІС" та повідомте про подію.
  2. Викличте на місце події представників компетентних органів для складання відповідних документів.
  3. Протягом трьох робочих днів, зверніться до головного офісу компаніі для
    надання письмового Повідомлення про подію

При собі необхідно мати наступні документи:

  • Оригінал договору страхування;
  • Паспорт;
  • Довідку про присвоєння идентифікаційного номеру;
  • Документи, що були складанні представниками компетентних органів;

Увага!!! НІ В ЯКОМУ РАЗІ не здійснювати ремонт свого майна до подання письмового повідомлення про страхову подію та огляду представником Страховика пошкодженого майна.

Якщо відбулась подія за договором добровільного страхування

ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
ПЕРЕД ТРЕТІМИ ОСОБАМИ

  1. Зателефонуйте до головного офісу ПрАТ "СК "УНІПОЛІС" та повідомте про подію.
  2. Викличте на місце події представників компетентних органів для складання відповідних документів.
  3. Не піздніше 48 годин письмово повідомити Страховика подію, яка може бути підставою для претензії.
ЮРИДИЧНА
КОНСУЛЬТАЦІЯ

Навіть якщо Ви ще не наш клієнт